niedziela, 29 marca 2015

Liebster Blog Award

Hej. Zostałam nominowana przez madziula0909 z bloga http://nowy-swiat-andrei.blogspot.com serdecznie ci dziękuje i życzę dalszych sukcesów.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

O to pytania.
1. Jaki jest Twój ulubiony superbohater i dlaczego?
Zawsze miałam sentyment do złoczyńców niż herosów. Ale jeśli wybrać superbohatera to Kapitan Ameryka. Podobał mi się jego charakter przed przemianą, jego światopogląd.  Nie robi z siebie gwiazdora ani nic w tym stylu.
2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
Jeśli mam telefon oświetlam sobie nim drogę. Jak nie to po ciemku staram się wrócić tą samą drogą.
3. Co to przyjaźń?
Przyjaźń to związek dwóch osób w którym nie liczy się strat ani zysków.
4. Czy boisz się myszy? Jak reagujesz na jej widok?
Jak to dziewczyna piszczę. Ale ostatnio koleżanka przyzwyczaiła mnie do szczura  i reakcja jest łagodniejsza.
5. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Wierzę.
6. Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie pop, trochę rocku i hiphopu.
7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
Tańczyłabym pijana na stole albo wylegiwała się na plaży na Hawajach.
8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA PRAWDĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie? (jeśli nie czytacz to nie odpowiadaj) :D
8 do perfecji ci niewiele brakuje. Lubię twój styl pisania,  ale jest mało wyczwiczony. Ale patrząc na pierwsze rozdziały wyrobiłaś sobie dryg do pisania. Patrząc na twoje nominację zastanawiam się czy nie jesteś trolem, to jest żart. Nominacje świadczą że masz czytelników,  którzy cię doceniają. A to w blogu jest najważniejsze.
9. Czy lubisz sprzątać swój pokój?
Zdziwię niektórych ale lubię sprzątać. Sprawia mi to przyjemność i satysfakcję.
10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
Zwiewam tak szybko ile pary mam w swoich krótkich nóżkach.
11. Wampir czy wilkołak?
Wampir. Nie wiem czemu, ale nie darzę sympatią wilkołaków. Po za tym kto nie chciałby być wiecznie piękny i młody.

Nominowani (trudna decyzja)
1. lets-start-your-nighmare.blogspot.com
2. http://zmyslosiewnihuncwotow.blogspot.com
3.  suprising - meet.blogspot.com 
4.  wiecznieszczesliwichcielibysmybyc.blogspot.com
 
Nie mam pomysłu kogo jeszcze nominować wiec to tyle.

Moje pytania
1. Edward czy Jacob
2. Jak według ciebie powinno zakończyć się przed świtem.
3. Łamanie reguł czy ich przestrzeganie.
4. Masz autograf jakieś gwiazdy. Jak go zdobyłaś.
5. Masz jakiś paskudny nawyk.
6. Twoja najlepsza cecha.
7. Najgorsza wada.
8. Ulubiony przedmiot.
9. Znienawidzony przedmiot.
10. Ukochana rzecz.
11. Znienawidzona rzecz.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację dużo to dla mnie znaczy ;*
    ~Princess Dead~

    OdpowiedzUsuń
  2. Za nominację kochana naprawdę nie dziękuj! Zasłużyłaś, a Twój blog jest wspaniały! ♡
    No! Jeśli chodzi o Twoje odpowiedzi na pytania, to jesteśmy nawet do,siebie podobne! Tylko mi gdyby zgasło światło w piwnicy, to padłabym na zawał! Naprawdę! Mam strasznie wybujałą wyobraźnię xD,A,jeśli chodzi o sprzątanie pokoju, to ja nie lubię tego robić, ponieważ jak mam porządek, to nie umiem niczego znaleźć :P Bardzo dziękuję Ci za ocenę mojego bloga! Naprawdę jestem zaskoczona taką wysoką! Wiem, że do perfekcji mi brakuje, ale chcę wciąż rozwijać się w tym kierunku, a jeśli chodzi o te wszystkie nominacje, to nie,mam bladego pojęcia, jak ja to robię xD Bardzo spodobał mi się Twój pomysł na spędzenie ostatniego dnia w życiu :D
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń